sâmbătă, 6 februarie 2010

LA PALATUL FERICIRII DOAR SALA DE ASTEPTARE S-A TERMINAT

am auzit si eu acest citat si pt.ca mi-a placut foarte mult m-am gandit sa-l astern aici,
intr-adevar cred ca fff putina lume poate fi deplin fericita,sau poate chiar nu exista acea lume,pt.ca tot timpul intervine ceva care sa-ti strice totala fericire,din punctul meu de vedere,apar evenimente neprevazute,cand de multe ori nici nu te astepti......

Un comentariu:

  1. eu azi plec la tara sa fac parastas maine,pt.tatal meu la 3 ani de la plecarea la cele vesnice,tot maine face verisoara mea parastas pt.sotul ei la 6 saptamani de la plecarea la cele vesnice,si tot miine voi participa la o inmormantare care are loc acolo in sat,asa ca am parte de evenimente neplacute dar exista si trebuie sa pastram traditia....

    RăspundețiȘtergere

primavara frumoasa