luni, 12 iulie 2010

la plaja

in mijlocul naturii,fara agitatie in jur

13 comentarii:

  1. Tu esti??!?! Ce bine este,nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt eu ,e nora mea,
    dar am si eu poza pusa cu mine cu costum de baie albastru

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara,draga mea! Ma bucur ca te-am gasit si aici! Imi face placere blogul tau ,al Ananei si a lui Fely...va doresc spor si multe realizari! Sper ca va fi mai bine,aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. te salut si eu ikeea,
    sa mai vii pe aici si dincolo, te astept

    RăspundețiȘtergere
  5. te salut viviana , imi place ce vad aici ,,
    te-am intrebat pe blogul lui anana unde esti dar te-am gasit , repet , imi place blogul tau ,,, cu siguranta ca o sa te mai vizitez ,,,succes in continuare ,,

    RăspundețiȘtergere
  6. ozana, esti bine primita oricand ,mai e un blog daca vrei sa-l vizitezi

    http://discutiinpm.wordpress.com/2010/01/18/hello-world/#comment-223

    RăspundețiȘtergere
  7. Anita-anitanna5/8/10 08:46

    Buna dimineata,Vivi...ce faci? Cum te descurci cu caldurile?

    RăspundețiȘtergere
  8. Anita-anitanna5/8/10 08:48

    Mai nou,anitanna,ca am si eu un blog in formare,deschis dintr-o eroare! In loc de avatar schimbat m-am ales cu blog in ian si acum in aug...si merg cu ele pana la capat! E greu ,dar asta e..omul din greutati si nevoi invata,nu? Te pup! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. buna anita,
    la noi s-a mai domolit caldura,dar cateodata este o inabusala de simti ca nu ai aer,insa mai adie vantul ,chiar acum dimineata a fost racoare bine,
    anita copiaza aici linkul blogului sa intri si eu la tine,ca sincera sa fiu am cautat la bloguri si nu am dat peste,ca m-am gandit ca ai blog, :lol:

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna dimineata,Viviana! M-am inregistrat la tine cu Ana in yahoo..ca in wordpress nu am vazut...Te pup si daca imie ste ingaduit am sa mai aplez la cunostinetele tale solide in ale blogurilor..se poate? La mine este f cald dar in casa un pic mai acceptabil!

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci sunt Ana ,dar am fost Anita-anitanna si sper sa nu mai am surprize in accesarea blogului tau! Aici se comenteaza? E biune unde intru? Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. ANITA,ti-am scris ce ai cerut la tine
    poti comenta pe oriunde ca eu te gasesc,acuma daca te-ai logat
    sper sa nu ai probleme:

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata Viviana, iti doresc o saptamana frumoasa cu realizari si bucurii. Serviciu usor. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

primavara frumoasa