marți, 27 iulie 2010

in piscina

ce relaxant e, fara zumzet ,fara agitatie in jur

27 de comentarii:

  1. Buna! E bine nu? Ma bucur ca te-am vazut! O seara olacuta si multe realizari,aici!

    RăspundețiȘtergere
  2. anita, tot m-am gandit la tine, ai zis ca esti acolo cand te-am intrebat la anis, eu si acolo mai postez dar mai rar,te astept la postari daca vrei si aici si:

    http://discutiinpm.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata,Viviana! Pentru tine sunt Anita..e adevarat.BIne te-am gasit,am mai fost pe aici,am lasat urme,se vede! Ma bucur ca te-am descoperit si-mi place ce faci! Bafta si mult succes! Pe dincolo nuu mai vin,,odata ce am plecat..Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit...am reusit sa postez comentariul...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii ca de cand am plecat de la Anis nu m-am mai intors! Deci,nu am fost eu cea care ti-a raspuns la intrebare,daca sunt eu...Acolo se faceau multe lucruri...Te pup! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. anita, acum nu mai stiu ce sa cred,
    imi parea dubios subiectul,dar eu nu bag in seama rautatile deloc,trec peste....
    pt.ca stiu ca iti place ff mult ca si mie sa postezi imagini, daca vrei intri pe :laviana si te loghezi si postezi,vezi aici pe blog sus in dreapta si atunci poate ma dumiresc si eu??????

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna dimineata,draga mea! Asa este ai dreptate in tot ce spui...eu am uitat si iertat tot ce s-a spus si facut pe acolo..De fapt nici nu ma mai intereseaza! Intru si pe la tine,o fac cu placere, pentru ca tu mi-ai tinut companie luni intregi in sufragerie...si ti-am admnirat postarile si ti-am citit cu placere mesajele pe care le lasa-i acolo! Te pup! O zi linistita si mult succes in ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  8. Viviana..mi-am dorit un avatr dar vad ca nu este cu putinta,oricate incercari am facut.Nu pot sa deschid pagina de avatar fiindca nu-mi primeste parola...am cerut sa mi-o aminteasca dar in zadar...Se poate avatar si la tine cu Anita...si la Anana cu alt avatar? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. buna anita,
    aici poti sa te conectezi,unde vezi persoane interesate,si sa-ti pui ce vrei la avatar,
    te conectezi cu alta parola,
    incerti mai multe variante de parola, mai lunga si cu litere,
    daca nu reusesti, imi spui,
    pe blog se poate schimba numele cand postezi,scriind alt nume dar ramane adresa de mail aceeasi,
    mai vorbim

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna draga mea, imi place f. mult blogul tau. Se vede ca ai muncit serios dar te si pricepi. Felicitari ! Eu am mai comentat la tine dar vad ca nu ma mai primeste a trebyuit sa ma loghez din nou sper sa mearga de data asta. te imbratisez cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna dimineata,Viviana,multumesc pentru vizita! O zi minunata si ne mai intalnim...Te pup!Inca odata,felicitari pentru blog,dar si pentru sfaturi si ajutor celor care nu sunt atat de pricepute!

    RăspundețiȘtergere
  12. Uite ca asa cu anonom m-a primit...eu sunt Anita ,dar nu-mi mai primeste parola...

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna dimineata,Viviana.Multumesc pentru informatii.Am facut ceva cu ora...dar comentariile apar tot intercalate cu cele de ieri...Te pup si-ti doresc o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am scris tot anonom ca nu-mi primeste nici un nume...oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  15. ana, poate trebuie sa dai clik pe conectati-va, de sub poza unde te-ai conectat, ca si mie imi cere cateodata sa ma conectez desi am bifat la a intra direct,

    ti-am scris ce sa mai faci dar apare pe pahina anterioara la tine

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna dimineata,Viviana.Multumesc pentru vizita.Sa stii ca am procedat asa cum mi-ai explicat dar nu stiu care este cauza derularii paginii dupa trimiterea comentariului.Ai un aspect interesant al blogului,eu m-am oprit la cel clasic se pare...dar imi place! NU stiu cum sa pun imagini pe partea dreapta sub calendar si mai jos...nu stiu a face multe;sper ca in timp sa ma mai perfectionez! Eu iti multumesc pentru sfaturile date! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. sa scriu cu numele de anitanna dar mi s-a afisat tot anonim....e bine si asa...tu stii cine sunt....Anita mai nou anitanna...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. buna anita, acest blog nu este de la wordpress,de aceea arata altfel,de la wordpress este celalalt unde ai mai intrat,
    acum sunt la serviciu si de aici nu pot intra la tine,nu stiu de ce,
    acum sunt ocupata dar pe parcurs o sa-ti spun cum se pun acolo in dreapta poze, in mare acuma,poate te descurci: din meniurile din stanga de la panoul de control,intri pe ASPECT,apoi intri pe WIDGETURI,in interiorul lor spune sus sa tragi in dreapta chenarul cu imagini,deschizi chenarul si copiezi linkul dorit si mai jos ai in dreapta SALVEZI,dai clik pt.salvare si o sa apara in dreapta,

    RăspundețiȘtergere
  19. Te-am gasit si te citesc de mult timp...Am facut turul blogurilor si am pareri impartite...imi place ca esti originala si ca faci totul asa cum simti...Poate intr-o zi am sa-ti cer cateva sfaturi pt ca ,Da,am si eu blog....te invit sa-l vizitezi si sa-mi spui ce parere ai,asa ca intre prietene...

    RăspundețiȘtergere
  20. buna XENIA,ma bucur ca ai si tu blog, cu placere cand am timp si daca stiu iti spun ce ma intrebi,
    nu am dat peste blogul tau,pune-mi aici linkul sa intru la tine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna dimineata Vivi,nici nu stii ce incantata sunt ca ai citi ce ti-am scris...poate nu sunt obisnuita,dar intru cam greu la tine pe blog si pe bajbaite,dar cu timpul ma invat...iti pun linkul blogului meu,dar te avertizez ca nu-i mare lucru,l-am stricat de cateva ori (chiar si din greseala)pana a ajuns asa...mai am de lucru si vreau sa pun si altceva inafara de temele obisnuite !! Te pup si spor la contabilitatile tale(stiu ce inseamna,am sora contabila !!!)http://raina53.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  22. Comentariile tale de dimineata s-au sters cand am refacut pagina si am deschis una noua Horoscop.Nu am stiut cum sa transfer totul sub alt titlu asa ca am muncit iar....Iti multumesc ca ti-ai aruncat un ochi si pe la mine in casa (mi-e jena sa spun ca acela este un blog)si te rog sa intri oricand vrei si poti,nu vreau si nu-mi sta in fire sa te presez in vreun fel...iti multumesc si te pup...

    RăspundețiȘtergere
  23. xenia, daca ai nevoie de ajutor,si vrei sa ma intrebi ceva,iti spun cu placere, din ceea ce stiu si eu,si anana, s-a oferit sa te ajute daca ai nevoie,nu-ti fie jena, suntem alaturi de tine,
    O SEARA PLACUTA !

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna si aici! Xenia te astept si la mine....

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua!
    Sa aveti o saptamana racoroasa si lipsita de griji dac a se poate!

    RăspundețiȘtergere
  26. VYKY,asa sa fie,

    O SAPTAMANA CAT MAI LINISTITA!

    RăspundețiȘtergere

primavara frumoasa